sarastankar

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

ordination och höjning

Av Sara - 23 augusti 2012 12:38

Eftersom både min läkare,arb.t och ssk tror på att det är utmattning med depressiva inslag jag går genom just nu har jag fått en bestämd ordenation att göra inget tills iaf den 27 aug för att sen försiktigt börja arbeta med mitt liv igen... Både läkare och arb.t klandrar dig själva att dom tillät mig att börja jobba men jag ville så gärna!! Men vi inser allihop att det inte var det bästa beslutet kanske men gjort är gjort! Att ha order att göra inget är svårare än jag trodde med tanke på hur apatisk jag varit dom sista veckorna.. hela helgen gått i ångest och trötthetens tecken men när jag väl insåg hur underbar min sambo är och att han stöttar på till 300% på detta och faktiskt tar hand om allt för att jag bara ska vara så börjar jag gå ner i varv och i och med det så blir kroppen bara tröttare eftersom jag inte tvingar den att vara konstant vaken.

Men i alla fall,därför har bloggen blivit lidande. Ja Internet och däran rent allmänt,kollar bara från Mob då och då. Men jag kommer tillbaka!

Har även höjt min antidepressiva medicin och jag känner av den med,konstigt att den gör att man mår sämre i början när man den oftast mår lite bättre i slutändan!

 
 
Jenny

Jenny

23 augusti 2012 13:15

Försök att vila och hämta nya krafter så gott som går!

Påminner igen om att jag behöver din mail om du ska få lösen (maila till pixiewing@hotmail.com)

Kram!

http://virvelvindan.bloggplatsen.se

 
Stina

Stina

23 augusti 2012 17:17

Kämpa på !
Kram =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

24 augusti 2012 06:56

Vad bra att du får vila! Det skulle jag också beöva men har tyvärr inte möjlighet till det. Ta hand om dig själv! Stor kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

24 augusti 2012 11:41

Hej..Flina åt din damråttsklump..Man behöver inte ha adhd för att sätta fel..Jag gjorde det sist. Har haft samma maskin i sju år hehe..Men min påse är inte lika full med hår. Därav val av hund som inte fäller. Ja du det tar tid att sätta in medeciner..Hav tålamod och gör nu som doktorn säger ;)..Kram/Blessing

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 februari 2013 08:11

Är ju lite ombytlig ;) Så finns numera på sanellie.bloggplatsen.se...

Av Sara - 6 februari 2013 07:30

Sov till 7, lite bättre än 4 som jag vaknat dom sista dagarna! Ryggen var relativt men softa lite innan det var dags att åka till rehab. Där tog vi en skogpromenad, skönt men i slutet vräkte ryggen hemskt. Jag går och spänner plys att det är halt. ...

Av Sara - 5 februari 2013 08:20

Även om den inte gör lika ont så gör den ONT!! Igår var jag helt förstörd och gjorde inte många knop vilket resulterade i en grym ond rygg. Glömde bort att värktabletter med så igår kväll och nu på morgonen är det hemskt! Jag ska försöka ta mig t...

Av Sara - 4 februari 2013 06:45

Första gången han var i stallet och första gången han träffade nellie. Han hade med sig fika, blommor och present :). Vi gick ut i hagen och hälsade på nellie, pappa tyckte hon var stor och fin!! Finaste herr v var väldigt intresserad av pappa ;) ...

Av Sara - 2 februari 2013 05:50

På att få en bebis i familjen, bror och hans fru hade beräknad födelse på karate kid för en vecka sen! Igår började L känna lite då nu väntar vi på att det verkligen ska hända något! Gissa gravid mage???!! ...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards