sarastankar

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Sara - 6 augusti 2012 08:04

och nya tag,eller hur? Bara att kämpa vidare trots att lusten,glädjen och energi är borta. Klarar jag av att kämpa vidare så återkommer detta snart,jag vet ju det!


Har försökt få in min whiteboardtavla med min vecko planering från telefon men har inte lyckats så struntar i det för så viktigt är det inte ;)


Men iaf alla fall jag har några fasta "punkter" varje dag och varje vecka, några rutiner som bara ska komma in i mitt liv och det är;


8.00 - Gå upp SENAST,äta frukost och ta medicin.


12-13.00 - Lunch


17-18.00 - Middag


22-23.00 - Släcka lyset SENAST och sova (lättare sagt än gjort när man är orolig och uppe i varv trots hela kroppen skriker efter sömn...


Mellan där så ska jag få in vila och mina aktiviter. Eftersom jag hysteriskt skriver in aktiviter varje dag och då misslyckas så har jag bestämt att skriva in HÖGST 3 aktiviter som SKA göras förutom att fodra Nellie som är varje dag.

Och något jag märkt är att efter kl 14 någon gång så "dör" jag,finns knappt en chans att jag orkar göra något då förutom små grejer kanske eller om jag vet att det är något där efter för då kan jag planera in vila så jag klarar av det.


Idag har jag skrivit upp;


* Klippa gräs
* Vattna blommor

* Dammsuga


En dag i taget och en aktivitet i taget tar jag just nu, kroppen skriker sooooooova men fasiken heller att dom här känslorna och tankarna ska vinna!!!

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards