sarastankar

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Sara - 27 augusti 2012 12:34

Idag är det höst fast fin höstdag. Strålande sol men lite små kallt. Har det hellre så här än het värme!!!
Sitter i stallet med lilla grå eller loppan (loppan 2) som sambon börjat kalla henne i knät. En riktig kelgris som mötte mig och ja kan ju inte motstå. Så en kel stund på ca 1 Tim medans nellie's mat sväller blir det. Älskar att bara sitta med henne i knät och höra hennes kurrande!!

Kommer från ett möte hos min arb.t och miHandläggare på försäkringskassan. Är positivt överaskad och har ett otroligt stöd i henne med.
Nu i höst kommer det bli kartläggning med arbetsförmedlingen,min handläggare,mig och så vill jag ha min arb.t med för att se vad det finns för alternativ för mig, vad dom kan hjälpa mig med m.m
Är bara att inse att vården,speciellt som timvikarie men även annars med blandat dag och kvälls jobb funkar inte för mig. Behöver ett jobb som alltid tex är mellan8-12. Sen är ju frågan hur mkt jag klarar att arbeta och det är något vi ska utreda också!
Det kanske kan bli bra trots allt??!! :)

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards