sarastankar

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Sara - 12 augusti 2012 18:32

Har jag mer eller mindre varit idag. Började med lite magvärk igår kväll som var värre imorse när jag vakna. Var även darrig och kallsvettig. Åt frukost och fick bara ondare, samt yrsel och en total orkeslöshet. La mig igen men utan bättring :(. Tog en samarin och en treo.... Var uppe en stund,fick i mig något att äta och kollade lite på tv. Värken blivit bättre men är så orkeslös,orkar inte hållai något eller ens sitta så ligger i sängen igen och bara vill sova..... Har en obehaglig känsla i kroppen! Jag hoppas jag mår bättre imorgon för lyckas tydligen inte ta mig till älskade nellie idag *ångest ångest*. Tack älskade vän att du tittar till henne!

Av Sara - 12 augusti 2012 11:35

Försöker ta tag i att göra min veckoplanering för nästa vecka. Blir en vecka md mycket möten....


Tis - Hovslagare för Nellie 15.00

Ons - Tandis

Tors - Till min ssk

Fred- Till min arb.t


Så frågan är hur mkt mer jag kommer orka göra nästa vecka??!!    (min planering för 2 veckor sen)

 

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards