sarastankar

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Sara - 29 september 2012 19:40

Stallet och väntar på att kl ska bli intags dags för hästarna :). Varit en rätt ok dag där jag små pysslat lite, umgåtts lite med sambon och grejat lite här i stallet. Imorgon blir det ett besök hos svärfar och även intag och Kvällsfodring då med. Ska se om det är uppehåll så jag kan rensa lite ogräs på banan.

Ha fortsatt bra lördagskväll!

Vilostund

Av Sara - 29 september 2012 08:42

Idag står det inte mycket på schemat förutom till kvällen då det är Stalljobb,pyssel med nellie och intag samt Kvällsfodring.
Hoppas ni får en kanon lördag!!

Av Sara - 29 september 2012 08:41

Idag står det inte mycket på schemat förutom till kvällen då det är Stalljobb,pyssel med nellie och intag samt Kvällsfodring.
Hoppas ni får en kanon lördag!!

Av Sara - 29 september 2012 00:18

» Träffade bästa vännen, även fast vi är i samma stall finns det perioder vi går om varandra och inte riktigt hinner att prata mef varandra.

» Tillät mig att ta lite ångestdämpande när jag kom hem och sov gott några timmar i sängen.

» Mina djur och den kärlek jag får från dom.

» Sambon som accepterar att jag är som jagär och låter mig få vara ifred fast det inte är så roligt för honom.

Dagens Negativa:

» Att jag inte orkade umgås ordentligt med sambon på kvällen.

» Denna konstiga oron i kroppen som inte försvinner.

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards