sarastankar

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Sara - 14 september 2012 09:44

Mamma och plastis frågade om jag kunde vara några dagar i början av nästa vecka också för att ha lite koll på extra. Och det kan jag och det slutar med att jag stannar i helgen med :P. Sambon tyckte det var öl, kommentaren var, "du verkar ha det så skönt så stanna du och vila upp dig. Vi har hela livet på oss att nöta på varandra :)". Så sånt så sånt och jag unnar honom verkligen den här tiden ensam och kunna samla lite kraft. Han får så illa av att se mig må dåligt!

Och bra har jag det här,blir bortskämd!! Ja det blir jag ju hemma med men kan njuta mera utan dåligt samvete!! Massagestol,bubbelbad,mat och bara kännatrygghet!
Saknar dock sambon och jizza men vet ju att dom finns kvar!

Av Sara - 14 september 2012 09:44

Mamma och plastis frågade om jag kunde vara några dagar i början av nästa vecka också för att ha lite koll på extra. Och det kan jag och det slutar med att jag stannar i helgen med :P. Sambon tyckte det var öl, kommentaren var, "du verkar ha det så skönt så stanna du och vila upp dig. Vi har hela livet på oss att nöta på varandra :)". Så sånt så sånt och jag unnar honom verkligen den här tiden ensam och kunna samla lite kraft. Han får så illa av att se mig må dåligt!

Och bra har jag det här,blir bortskämd!! Ja det blir jag ju hemma med men kan njuta mera utan dåligt samvete!! Massagestol,bubbelbad,mat och bara kännatrygghet!
Saknar dock sambon och jizza men vet ju att dom finns kvar!

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards