sarastankar

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Sara - 12 september 2012 08:12

Har legat och irriterat mig på idioterna som stal mammas bil och mina grejer ur min bil. Värst är det ju med mammas bil,det ligger liksom lite värde i..

Det dom stal ur min bil var ju direkt inget värde så,det är stallkäderna som kostar lite.
Men det är mera personliga värden liksom. Det var mest Michael Jackson skivor i cd gaser och där finns det en underbar person som fixar nya,tack!! Men även flera skivor som sambon gjort till mig. En annan skiva som han köpt till när jag mådde som sämst för att muntra upp mig. Även min väska som jag beställt med nellies bild på. Husnyckeln låg där i också, med en nyckelring som betydde mycket för mig. Men bara att bita ihop,är ju ingen idé att gräma sig men fasiken vad irriterande! Speciellt när man nästan kan vara 100 på att dom bara kastar allt det...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards