sarastankar

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Sara - 16 september 2012 10:20

När ens djur betyder så otroligt mycket för en att man får ont själv när dom mår dåligt eller skadade?
Jag mår alltid jätte dåligt av att se mina djur inte mår bra och det liksom spelar ingen roll hur allvarligt det är, jag är en riktig hönsmamma och vill att mina djur ska få det bästa livet jag kan ge dom!
Samtidigt kan det ge mycket oro och ångest när man inte kan påverka allt. För det är trots allt djur och jag anser att dom måste få vara hund,katt och häst!
Alltså var ute mycket,leka, springa och bara få bete sig som dom "ska".
I och med det är ju risken för skador med mer större men åh att se den otroliga glädjen i deras ögon slår allt!!
Det gör riskerna värda!!

Mina djur är en del av mig och sitter djupt i mitt hjärta!

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards