sarastankar

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Sara - 15 september 2012 18:19

i kanske för många timmar idag men tiden bara svischar ju förbi dit. Kom dit vid 7 imorse och åkte hem vid halv 1. Har små pysslat,hade frukost fodring och uttag,kelar med lilla grå och haft en mys/rykt stund med nellie.
Kom "hem" och tog ett varmt bad,ätit lite mat och försökt vila lite som gått sådär.
Nu är jag totalt slut och vill mest sova tills imorgon. Lite svårt att förklara det för mamma och plastis bara. Ska iaf försöka se lite på körslaget med dom ikväll.

Imorgon firar jag och sambon 3 är ihop!!

Av Sara - 15 september 2012 18:19

i kanske för många timmar idag men tiden bara svischar ju förbi dit. Kom dit vid 7 imorse och åkte hem vid halv 1. Har små pysslat,hade frukost fodring och uttag,kelar med lilla grå och haft en mys/rykt stund med nellie.
Kom "hem" och tog ett varmt bad,ätit lite mat och försökt vila lite som gått sådär.
Nu är jag totalt slut och vill mest sova tills imorgon. Lite svårt att förklara det för mamma och plastis bara. Ska iaf försöka se lite på körslaget med dom ikväll.

Imorgon firar jag och sambon 3 är ihop!!

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards