sarastankar

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Sara - 17 september 2012 13:39

Sambon låg och ligger hemma i 40 graders feber,hostig och snorig. Inte ofta han blir sjuk på detta sättet, stackarn! Han orkade inte riktigt med att fira igår så vi får höra det imorgon när jag kommer hem. Om han mår bättre vill säga, annars får jag försöka ta hand om honom och så får vi fira en annan dag!
Tänk att han stått ut med mig i 3 år, han är fantastisk!!!!

Vaknade med huvudvärk igen, har inte sovit bra. Blev mååååånga timmar i ställer igår, duschade och grejjade med nellie så att hennes eksem/klåda förhoppningsvis försvinner. Innan letade jag eksemtäcke till henne och höll på att gå upp atomer och få ett riktigt frispel när det inte fanns någonstans! Tårarna kom och jag kände mig uslare än uslast!! Inget överkänslig alls!
Tog atarax imorse och somnade gott i några timmar med extra i knävecket och bensin på armén

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards