sarastankar

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Sara - 14 november 2012 17:34

Har jag fått till uppgift att föra, jag är väldigt duktig på att göra listor på VAD jag ska göra men inte lika duktig på att skriva ner tankar, känslor med mera.

Av Sara - 14 november 2012 16:10

I förrgår såg jag att Vincent och nellie var kärleksfulla. Insåg att nellie brunstar!! Vincent är valack så är ju eg inga problem men finns ju en viss skaderisk. Nellie liksom upp med rumpan i näsan på vincent och när Vincent blev intresserad "sparka" hon och lät som en gris. Sparka är eg inte rätt ord för hon lyfte knappt benet.
Jag och Stina bestämde tillsammans att flytta nellie under brunsten för både n och v's skull. I andra hagen står det snällaste nordsvensken och en ganska het men rätt så snällt fullblod. Släppte in nellie där och fullblodet blev överlycklig och dom lekte för fullt. Kändes bra.

På kvällen fick jag sms om att nellie blivit sparkad vid intag och halta lite. Jag hade tyckt det var ok om nellie bråkat och blivit tillsagd men så var inte fallet så nellie fick gå in i sin hage igen idag!

Kollade genom henne imorse och som tur ärblev det inget mera än ett litet sår. Så tvättade lite och pysslade. Inget halt idag, ingen svullnad och ingen värme så hoppas det fortsätter så nu. Kollar hur det ser ut ikväll :)

Har haft koll på kärleksparet idag och inget särskilt har hänt, dom har pussats och varit bredvid varandra men det är ju oskyldigt ;)

Bilder från igår

Av Sara - 14 november 2012 14:03

är något jag varken kommer godkänna eller svara på hädanefter. Och det beror inte på att jag inte vill få kritik eller inte vill diskutera.
Utan snarare tvärtom, ni som skriver era namn och vågar stå för det ni skriver, ös på bara!!! Man lär sig nya saker hela tiden och man kan alltid försöka se saker och ting från ett annat håll!

Jag tycker bara att jag har kommit ifrån, enligt min personliga åsikt, barnstadiet där man inte kan stå för det man gör eller säger. Hellre att man säger att man inte vet än att inte våga visa vem man är.

Jag har själv haft svårt fast jag har dock varit tyst. Dom två sista åren har jag ändrat mig och min syn på hur jag vill att människor ska vara mot mig och jag mot dom.
Jag värdesätter ärlighet, även om det Jan göra ont ibland men jag tror att relation växer utav det eller snarare jag vet. Min svägerska och jag hade nog aldrig kommit varandra så nära om vi inte hade varit ärliga och i och med det lita otroligt mkt på varandra. Samma sak med min sambo, vi säger saker ibland som gör ont men vi pratat ut och vet att vi inte säger dessa saker för att skada varandra.

För det är viktigt, man ska ju inte vara ärlig bara för att vara ärlig och på ett elakt sätt. Man kan va det på ett bra sätt!!

Fasiken vad flummigt detta blev!!

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards