sarastankar

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Sara - 18 november 2012 10:43

har hon varit en aningens halt. Mera på morgonen men inte så underligt när hon står inne i box under natten.
Kollade genom henne i onsdagsmorse och hittade bara det lilla såret som läkt lätt som en plätt.
I torsdags fick jag sms om att nellie var dämpad och halt. Självklart rusade tankarna iväg och jag fick grym ångest för hann inte åka och kolla till henne innan rehab..

Åkte med ilfart till stallet efter rehab och gick genom henne ordentligt. Tempade henne och ingen feber alls. Kollade såret dom var kanon fint. Klämde, kände och tittade omkring där hon fick sparken, drog och böjde för att se om hon reagera. Nada, nothing, inte ett dugg visade hon. Hittade ingen svullnad och ingen värme. Men hästen är halt???

Jaja avvaktar och hon är ff aningens halt men inte direkt mkt, inte nu på morgonen iaf. Ser och känner fortfarande inget och hon reagerar inte när jag trycker och känner....
Smörjer nu iaf med liniment 1 gång om dagen för att se om det hjälper något..

Vore det allvarligt borde hon ju ha ont och reagera när jag känner genom henne med mera?

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards