sarastankar

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Anonyma kommentarer

Av Sara - 14 november 2012 14:03

är något jag varken kommer godkänna eller svara på hädanefter. Och det beror inte på att jag inte vill få kritik eller inte vill diskutera.
Utan snarare tvärtom, ni som skriver era namn och vågar stå för det ni skriver, ös på bara!!! Man lär sig nya saker hela tiden och man kan alltid försöka se saker och ting från ett annat håll!

Jag tycker bara att jag har kommit ifrån, enligt min personliga åsikt, barnstadiet där man inte kan stå för det man gör eller säger. Hellre att man säger att man inte vet än att inte våga visa vem man är.

Jag har själv haft svårt fast jag har dock varit tyst. Dom två sista åren har jag ändrat mig och min syn på hur jag vill att människor ska vara mot mig och jag mot dom.
Jag värdesätter ärlighet, även om det Jan göra ont ibland men jag tror att relation växer utav det eller snarare jag vet. Min svägerska och jag hade nog aldrig kommit varandra så nära om vi inte hade varit ärliga och i och med det lita otroligt mkt på varandra. Samma sak med min sambo, vi säger saker ibland som gör ont men vi pratat ut och vet att vi inte säger dessa saker för att skada varandra.

För det är viktigt, man ska ju inte vara ärlig bara för att vara ärlig och på ett elakt sätt. Man kan va det på ett bra sätt!!

Fasiken vad flummigt detta blev!!

 
 
Stina

Stina

14 november 2012 14:23

Hejja Sarah - ärlighet - på rätt sätt - is da shit ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Sara

14 november 2012 14:37

Kram!

 
Kim

Kim

15 november 2012 09:50

Inte alls flummig förstår dej helt.
I ärligheten finns MYCKET kraft och när den används rätt så kan den skapa så mycket fint...
Stannar där annars flummar jag iväg ;))

Kram Sara

http://varmt.bloggplatsen.se

Sara

17 november 2012 16:07

Precis, det ska användas på rätt sätt!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 februari 2013 08:11

Är ju lite ombytlig ;) Så finns numera på sanellie.bloggplatsen.se...

Av Sara - 6 februari 2013 07:30

Sov till 7, lite bättre än 4 som jag vaknat dom sista dagarna! Ryggen var relativt men softa lite innan det var dags att åka till rehab. Där tog vi en skogpromenad, skönt men i slutet vräkte ryggen hemskt. Jag går och spänner plys att det är halt. ...

Av Sara - 5 februari 2013 08:20

Även om den inte gör lika ont så gör den ONT!! Igår var jag helt förstörd och gjorde inte många knop vilket resulterade i en grym ond rygg. Glömde bort att värktabletter med så igår kväll och nu på morgonen är det hemskt! Jag ska försöka ta mig t...

Av Sara - 4 februari 2013 06:45

Första gången han var i stallet och första gången han träffade nellie. Han hade med sig fika, blommor och present :). Vi gick ut i hagen och hälsade på nellie, pappa tyckte hon var stor och fin!! Finaste herr v var väldigt intresserad av pappa ;) ...

Av Sara - 2 februari 2013 05:50

På att få en bebis i familjen, bror och hans fru hade beräknad födelse på karate kid för en vecka sen! Igår började L känna lite då nu väntar vi på att det verkligen ska hända något! Gissa gravid mage???!! ...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards