sarastankar

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Sara - 16 oktober 2012 13:56

Usch vad kraft det tog på mötet med arb.t och sambon. Luften gick ur mig och jag somna i bilen hem. Eftersom jag hade kvar bilen vid stallet bytte jag helt enkelt bara bil att sova i en stund! För som det är nu kan vad dom helst hända och jag noll koll.

Hade sett fram emot att börja på gården imorgon men det blev uppskjutet av min handledare på af så får se när jag börjar.

Ha en bra tisdag!

Av Sara - 16 oktober 2012 09:22

Längre ner och listan igår kunde jag bocka av allt aktivitet med nellie då det på regna och jag hittade inte klickern. Tänkte börja klicka in henne och träna lite så också. Blir mera tankeverksamhet. :).

* utsläpp 7 hästar - check
* mocka fyra boxar - check
* göra foder till nellie - check
* förberett påsar till lunch fodring - check
* gett stallkatterna mat - check
*vila - check (gör det nu i bilen :))
*lunch fodra
* till arb.t med totte
* ev tömköra nellie ( om jag inte är totalt slut!)
* rensa kattlåda

Jag har tänkt på det här med min adhd diagnos och kommit fram till att jag skulle nog eg ha add som diagnos. Att man tar bort överaktiviteten? Å andra sidan har jag hysteriska dagar också jag är aldrig aldrig still. Vickar med benen, plockar med mera.

Är som någon skrev,diagnos är eg inte livsviktigt men är ett bra verktyg om man behöver hjälp utifrån. Vilket jag behöver, ocheftersom hjälpen inte hjälper så funderarjag på en annan diagnos också...

Min arb.t vill ha ett besök gemensamt med min läkare och ssk, samt att sambon följer med. Har inte fått någon tid men är redan nervös!! Ibland känns det som jag skulle behöva bli inlagd för gott ;).

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards