sarastankar

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Jobbig natt...

Av Sara - 24 juli 2012 15:02

Hade grymt svårt att sova inatt, oron bara spruta ur och jag kunde bara inte ligga still.. Jaha vad gör man då för att inte försöka väcka sambon.. jo läsa, läsa i flera timmar....

Till slut somna jag men har sovit oroligt, drömt mardrömmar med mera vilket att jag vaknar totalt slut. Känns inte som jag sovit något alls.


Ihop med att inte fått sin sömn, plus "den där veckan" med massa hormoner i kroppen gjorde att jag fick ett hysteriskt utbrott imorse på min ekonomi. Ibland undrar jag varför jag kämpar med att jobba när jag mår piss skit utav det som jag gör nu och ändå inte får något ut utav det. Eller ja det får jag ju men även fast jag kämpar mig fan så kan jag ändå inte unna mig något extra som belöning för eftersom man inte vet hur det blir i höst med allt plus att jag varit sjukskriven med mera innan april så behövs det sparas och åter sparas...


Jag skulle helst av allt bara följa mina impulser och bara shoppa en massa massa roligt men ja då skulle jag gå under i höst sen istället så tur man har en sambo som har koll och sätter stopp!


Nu har jag ju ett stort glädjeämne och belöning i älskade hästflikkan, att jag kan ha henne och få den kärlek och ro i själen jag får utav att bara stå och blåsa med henne, eller när hon lägger sitt huvud på min axel och bara vilar sig.. Skulle inte vilja byta bort det mot något annat i hela hela världens!


Samt älskade jizza, som igår när vi var vid vattnet då hon är alldeles överlycklig med att få bada och simma, att bara får vara nära mig och vi har roligt ihop. Det gör mig otroligt lycklig!


Jag får ju inte glömma Lilla Grå heller som så fort jag öppnar stalldörren kommer i full fart med ett högt kurr för att hälsa på mig. Kan man bli annat än glad?? Nej så jaaa det finns bra saker hos mig och jag försöker uppskatta allt detta. Men bara lite svårt ibland när man är inne i den här djupa svackan.


Jag känner att jag bara yrar och yrar nu ;)


Idag fick jag ifall gjort allt som stod planerat och det känns riktigt bra! Ska snart ta mig till stallet och vara några timmar :)

 
 
Emma

Emma

24 juli 2012 21:48

Hej! Intressant att läsa din blogg! Väntar själv på adhd utredning så jag vart glad att hitta nån som skriver om det!
Ta hand om dig!!

http://grevemma.bloggplatsen.se

Sara

24 juli 2012 22:41

Vad roligt att du tycker om den :) Ta hand om dig!! :)

 
Ingen bild

Emma

25 juli 2012 11:29

Känner så väl igen mig i saker du skriver! Så nu tror jag verkligen på att en utredning kan hjälpa mig och reda ut en massa frågetecken!
Kram

Sara

26 juli 2012 08:43

Vad skönt att min information hjälper dig! KRam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 februari 2013 08:11

Är ju lite ombytlig ;) Så finns numera på sanellie.bloggplatsen.se...

Av Sara - 6 februari 2013 07:30

Sov till 7, lite bättre än 4 som jag vaknat dom sista dagarna! Ryggen var relativt men softa lite innan det var dags att åka till rehab. Där tog vi en skogpromenad, skönt men i slutet vräkte ryggen hemskt. Jag går och spänner plys att det är halt. ...

Av Sara - 5 februari 2013 08:20

Även om den inte gör lika ont så gör den ONT!! Igår var jag helt förstörd och gjorde inte många knop vilket resulterade i en grym ond rygg. Glömde bort att värktabletter med så igår kväll och nu på morgonen är det hemskt! Jag ska försöka ta mig t...

Av Sara - 4 februari 2013 06:45

Första gången han var i stallet och första gången han träffade nellie. Han hade med sig fika, blommor och present :). Vi gick ut i hagen och hälsade på nellie, pappa tyckte hon var stor och fin!! Finaste herr v var väldigt intresserad av pappa ;) ...

Av Sara - 2 februari 2013 05:50

På att få en bebis i familjen, bror och hans fru hade beräknad födelse på karate kid för en vecka sen! Igår började L känna lite då nu väntar vi på att det verkligen ska hända något! Gissa gravid mage???!! ...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards