sarastankar

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara - 8 januari 2013 11:02

Var grymt tufft att lämna sängen efter en nästan sömnlös natt... Ville helst krypa djupare under kedjetäcker och hoppas på att försvinna...

Men tog tag i mig själv, fick lite peppande sms från två andra deltagare. Kämpade mig in i duschen, klä på mig och fixa mig för att nu sitta och vänta på dom andra deltagarna...

Dagens positiva - jag lyckades ta mig hit!!!

Av Sara - 8 januari 2013 10:56

Var grymt tufft att lämna sängen efter en nästan sömnlös natt... Ville helst krypa djupare under kedjetäcker och hoppas på att försvinna...

Men tog tag i mig själv, fick lite peppande sms från två andra deltagare. Kämpade mig in i duschen, klä på mig och fixa mig för att nu sitta och vänta på dom andra deltagarna...

Dagens positiva - jag lyckades ta mig hit!!!

Av Sara - 6 januari 2013 17:52

Har mailat dig Ang lösen men vet inte om det blev rätt???

Av Sara - 6 januari 2013 17:50

Visst känns det att vi höll på i över 5 timmar med xbox kinecten, trodde ärligt talat att jag inte skulle komma ur sängen imorse men se där, det gjorde jag :)
Som sagt det känns men rör mig ganska obehindrat :)

Idag är jag istället rastlös och yrar runt som fasiken i stallet ;)

Av Sara - 5 januari 2013 19:25

Mamma fick ett xbox kinect i julklapp och vi började runt halv 5 och jag är totalt slut! Vi kört 5 kamp i diskus, höjdhopp,spjutjastning, häckhoppning och sprint, samt i bollsport. Sen kört ett träningspass och jag lovar att jag kommer inte kunna gå imorgon. Otränad som fasiken, jag måste ta tag i mitt liv!

Av Sara - 5 januari 2013 12:56

kom inte hem igår berättade sambon lite försiktigt. Eftersom vi förlorat så många katter hemma tar jag ut det värsta direkt.. sambon varit ute och letat, och efter några timmars ropande kom hon gående väldigt lycklig och nöjd. Nog dags för kastrering för madame sirpa!!

Av Sara - 4 januari 2013 14:48

Kommit in i en rejäl läs period, snart läst ut dom jag fått låna av Stina samt som jag köpte, har ni några boktips?? Jag läser mer eller mindre allt!! Romaner, fakta, deckare m.m

Dela med er av boktips :)

Av Sara - 3 januari 2013 13:13

När jag vet att jag tömmer ut mig totalt när jag blir såhär hysterisk och gör allt och inget på än gång fast det samtidigt känns som jag inte får något gjort???

Sitter i stallet och försöker andas och njuta av lugnet. Haft en grym ångest sen igår kväll och hjärtat rusar...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards