sarastankar

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Sara - 19 januari 2013 22:59

Så har svårt att sova. Efter en dag med olika aktiviteter har kroppen svårt att komma till ro fast jag är grymt trött.
Har stallet imorgon bitti så behöver sova lite!!

Av Sara - 19 januari 2013 11:11

För ett par veckor sen slutade jag med min concerta. Jag har känt dom sista månaderna att den gjort mig tröttare, ingen vilja att göra något. MERA sus i huvudet, svårt att prata och ilska, mer ilska.
I början funka den kanon bra men var tvungen att höja hela tiden för att få effekt. Biverkningar tog överhanden så vi sänkte och efter det så har jag inte funkar alls!!!! Prövade ritalin några månader och den gjorde mig värre ändå!! Så den tog jag bort och återgick till concertan men inte hjälpte det :(.
Jag och sambon pratade och vi kom fram till att jag är ingen rolig människa och mår inte bra mef concertan. Varför då stoppa massa skit i kroppen i onödan??!! Jag är eg emot att få massa massa mediciner men gått med på det eftersom det skulle hjälpa.

Och resultatet bara efter dessa veckor är underbara, jag känner mig som Sara igen!!! Meta glad, vill göra saker, även fast jag ff är trött så finns den här viljan och orken att göra liiiiiite iaf. Mina djur, mina älskade djur - jag leker, gosar, pratar och pysslar som aldrig förr. Min känsla för mina djur har återkommit i full kraft och det gör mig så lycklig!!!!

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards