sarastankar

Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Kort sammanfattning 2012

Av Sara - 27 december 2012 15:09

Utan att ljuga har detta året varit tufft. Ett ord som beskriver det bra är - öderlagt!

Så känns verkligen detta år,mest personligen hos mig. Jag har inte mått bra, sämre än på mycket länge! Tänkte helt enkelt bara lista upp dom händelser jag minns mest av under 2012.


* 7:e januari - Halvbror Robin gifter sig med sin Lisa


* 13:e januari - Fick bekräftat via ultraljud att jag fått missfall


* 17:e januari - Jag och sambon varit förlovade 2 år!


*31:e mars - Nellie fyller 2 år


* 3:e april - Börjar jobba som timvikarie på 25%


* 10:e april - Lilla Grå föds och jag är med hela tiden!


* 15:e maj - Ökar till 50% på jobbet


* 17:e maj - 1 år sen jag var och tittade på Nellie för första gången! Betalade handpenning direkt, snacka om Love at first sight!


* 18:e maj - Nellie går ut på sommarbet med bästisen Ebba


* 21:e maj - Exakt 1 år sen min lycka fullbordades, hämtade hem min Nellie ihop med sambon och bästa vännen.


* 8:e juni - 7 år sen min första hund virus fick somna in....


* 12:e juni - Älskade Sotis får somna in i både sambons och mina armar.....


* 22:e juni - Mitt sommarvik börjar och ökar upp till 75%.


* 4:e juli - Farfar somnar in efter lång tids demens och sjukdom


* 26:e juli - Jag totalt kraschar och blir sjukskriven åter igen på 100%


* 3:e augusti - Farfar begravs


* 1:e september - INSTALLNING :)


* 12:e oktober - Besöker grön rehab -vikbolandets naturhälsogård


*24:e oktober - Börjar Grön rehab


* 1 november - Jizza fyller 6 år.


* 3 november - Jag och bästa vännen åker till STHLM för att se Michaels Jackssons "The immortal world tour show" av och med cirque de solei.


* 13:e novemver - Nellie blir sparkar, halt några dagar men sen ok :)


* 16:e november - sambon och jag firar 3 år tillsammans


 
 
Ingen bild

Sanna

27 december 2012 17:57

Du har glömt båda bilarna;-)

Sara

27 december 2012 19:27

Hihi förträngt??!!

 
emilie persson

emilie persson

27 december 2012 18:54

händelserikt liv :P

http://www.misspersson.se

Sara

27 december 2012 19:27

Eller inte ;)

 
Stina

Stina

27 december 2012 21:28

Försök börja nästa år lite bättre så får vi se vad som händer 2013 ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 februari 2013 08:11

Är ju lite ombytlig ;) Så finns numera på sanellie.bloggplatsen.se...

Av Sara - 6 februari 2013 07:30

Sov till 7, lite bättre än 4 som jag vaknat dom sista dagarna! Ryggen var relativt men softa lite innan det var dags att åka till rehab. Där tog vi en skogpromenad, skönt men i slutet vräkte ryggen hemskt. Jag går och spänner plys att det är halt. ...

Av Sara - 5 februari 2013 08:20

Även om den inte gör lika ont så gör den ONT!! Igår var jag helt förstörd och gjorde inte många knop vilket resulterade i en grym ond rygg. Glömde bort att värktabletter med så igår kväll och nu på morgonen är det hemskt! Jag ska försöka ta mig t...

Av Sara - 4 februari 2013 06:45

Första gången han var i stallet och första gången han träffade nellie. Han hade med sig fika, blommor och present :). Vi gick ut i hagen och hälsade på nellie, pappa tyckte hon var stor och fin!! Finaste herr v var väldigt intresserad av pappa ;) ...

Av Sara - 2 februari 2013 05:50

På att få en bebis i familjen, bror och hans fru hade beräknad födelse på karate kid för en vecka sen! Igår började L känna lite då nu väntar vi på att det verkligen ska hända något! Gissa gravid mage???!! ...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards