sarastankar

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Sara - 20 december 2012 15:15

kommer flera vartefter..


Stina - När ska du bjuda bästaste svägerska på tårta?


Hmmm, när jag kommer ihåg!!?? *s* Senast min 30 årsdag!!


Billy - Är du singel?
Nej,förlovad och sambo.


Emm - Vad är din största dröm i livet?
Oj vad svårt! Att få må bra, leva mitt liv på ett bra sätt. Att få en fungerande vardag och kunna ha en familj som inte lider utav mina svårigheter.


C - Är Nellan din första egna häst?
Ja hon är min första egna häst!
 :)


Totte - VAd önskar du dig mest i present på din 30 årsdag?

Ett par nya jordphurs! ;)


Cissi Å - VAd är dina bästa sidor hod dig själv?
Har jag några? ;) Att jag ställer upp på mina nära kära,vill alla väl, bra på att lyssna. Kanske??!!


Sofia - Ska du tävla med din häst när den dagen eller hobbyridaÅ

       - Har du någon inriktning på din ridning?


- Har inte kommit så långt i mina tankar men först och främst ska vi ha kul ihop och göra roliga saker. Innebär det att tävla så ja varför inte??!! Men inte mitt första mål med henne!


- Nej jag får nog skämmas och säga att jag inte har någon inriktning. Jag vill testa på allt möjligt och känna efter vad vi tycker är kul och är bra på helt enkelt!  Efter det så kommer jag nog bestämma mig! :)

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards