sarastankar

Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Nellie, husse och matte

Av Sara - 27 december 2012 12:46

Ungefär det här utspelades igår ( M=jag, H=husse, N=nellie)


M: Hej gumman, åhh vad blött du är *klappar och pussar*

N: Hhhhööö (pratar) och blåser med mig. Fan morsan du har ju glömt gott gott *letar febrilt*

H: Tjena kusen, har du fått godis än??

N: *öronen rakt upp och fram* ÅÅÅHHH GODISHUSSE!! Du är här,du ser väl hur SÖT och snäll jag är??!!! *lägger på husses axel*

H: Nu ska vi se vart gottgottet är någonstans men shhhh, morsan tycker jag ger dig FÖR mkt.

M: Snälla ge henne inte hysteriskt mkt nu..

N+H: *tittar oförstående på mig* För mkt?? Det kan inte bli för mycket, här får du av husse tjejen.

N: Nomnomnom, see morsan, kan inte bli för mycket, nomnomnom. Meh,det tog ju slut nu???!!!! Varför får jag inte mera??????? *buffar på husse*

M: Jaja ni är iaf söta!  Kan ni gå ut i gången så jag kan mocka?!

N: Mocka?! Näe godis sa vi ju!

H: Kom nu hamburgaren så morsan får mocka. Vi går och tittar lite här i gången och ser om vi hittar något kul.

N: Tittar i gången, varför? Blev det inte mera godis? ÅÅhhh 4 höstrån utanför en box, mums!

H: Hahaha ja det funkar ju med men vi går bort till morsans hylla,där finns det nog gott banangodis tror jag.

N: sa du godis,MARSH DIT!!

Åhh morötter också, vilken lyx nomnomnomnomnom...

M: Kan du ställa upp Nellie så jag kan tempa och kolla såret?

N+H: *tittar på varandra och suckar*

H: Vi får väl göra som morsan säger.

N: Jaha för att?? Men jag får godis va?? Va?? Va?? VA??

H: Bra gumman, stå här nu och klart du får godis!

N: nomnomnomnomnomnomnom

H: Stå fint här nu så går det fort vet du

N: Joo men gillar ju godis vet du....

J: Jo jag vet men om vi bara lyder tråkmånsen så blir det mera gottgott sen.

N: LOVAR DU??!!

H: Klart jag gör!

M: Nu är det klart, vad duktig du är min tjej!

N: Jaja sluta tjata nu, ro hit med godis!

M: Ja du har ju inte fått något innnan direkt *ironisk*

N: Näe preics!! Så ro hit nu då!

M: Haha här har du tjejen men nu är det nog. Du får gå in till dig och slappa lite nu.

N: Ehhh utan godis eller mat? Fan vad elakt!!

H: Jaa håller med du Nellan.

M: Haha du fått så det räcker och blir över dessutom får du kvällsmat snart.

N: Sa du mat? Näe? Nu?

M: nej om ett par timmar, lovar du klarar dig!

N: FNORK!

H: Håller med du nellan men morsan måste man allt lyda ibland...

N: Jaha får väl stå här och vara hungrig då.....

M: Haha ja med tanke på din mages omfång tror jag nog inte att du lider..

N: FNYS, se på dig själv!

M: Natti nu tjejen så syns vi mera imorgon, blir pyssel och mys då. Puss dig nu!

N: Puss, nu har jag inte tid mera, måste leta goda halmstån, nomnomnomnom...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 februari 2013 08:11

Är ju lite ombytlig ;) Så finns numera på sanellie.bloggplatsen.se...

Av Sara - 6 februari 2013 07:30

Sov till 7, lite bättre än 4 som jag vaknat dom sista dagarna! Ryggen var relativt men softa lite innan det var dags att åka till rehab. Där tog vi en skogpromenad, skönt men i slutet vräkte ryggen hemskt. Jag går och spänner plys att det är halt. ...

Av Sara - 5 februari 2013 08:20

Även om den inte gör lika ont så gör den ONT!! Igår var jag helt förstörd och gjorde inte många knop vilket resulterade i en grym ond rygg. Glömde bort att värktabletter med så igår kväll och nu på morgonen är det hemskt! Jag ska försöka ta mig t...

Av Sara - 4 februari 2013 06:45

Första gången han var i stallet och första gången han träffade nellie. Han hade med sig fika, blommor och present :). Vi gick ut i hagen och hälsade på nellie, pappa tyckte hon var stor och fin!! Finaste herr v var väldigt intresserad av pappa ;) ...

Av Sara - 2 februari 2013 05:50

På att få en bebis i familjen, bror och hans fru hade beräknad födelse på karate kid för en vecka sen! Igår började L känna lite då nu väntar vi på att det verkligen ska hända något! Gissa gravid mage???!! ...

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards