sarastankar

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Sara - 6 februari 2013 07:30

Sov till 7, lite bättre än 4 som jag vaknat dom sista dagarna!
Ryggen var relativt men softa lite innan det var dags att åka till rehab. Där tog vi en skogpromenad, skönt men i slutet vräkte ryggen hemskt. Jag går och spänner plys att det är halt.
Hade möte med af och min handledare på rehab. Ett bra möte fast jag måste ärligt säga att jag inte riktigt förstis vitsen med mötet.... Nästa uppföljning är i april!

Stalljobb och lite mys med nellie. Blev lite ledsen, vi skulle ha åkt och hälsat på min brorson som föddes i måndags men då min hals gör ont och jag fått hosta avstod jag gör vill inte smitta varken fina casper, mamman eller pappan!!

Idag sov jag till halv 7, har grymt ont i ryggen och allmänt krasslig. Blir en lugn dag!!

Äkta kärlek!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sara och är 29 år. Den här bloggen kommer handla om mina diagnoser ADHD,depression och ångest. Skriver om allt mellan himmel och jord.. Bra dagar och dåliga dagar.
Samt lite fakta om ADHD med mera.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards